چند خوراکی مفید برای بهبود درد قاعدگی

خوراکیهای کاهش دهنده درد قاعدگی

قاعدگی

چند خوراکی مفید برای بهبود درد قاعدگی

 

ماهی قزل‌آلا منبع غنی از امگا 3 است و برای این دوره فواید زیادی دارد.

کارشناسان آمریکایی برای کاهش درد قاعدگی مصرف برخی غذاها را به افراد پیشنهاد می‌کنند:

– آناناس حاوی آنزیمی به نام بروملین است که باعث شل شدن عضلات و کاهش گرفتگی بدن می‌شود.

– خوردن مقدار کمی شکلات تلخ در کاهش این درد بسیار موثر است و به عنوان مسکن طبیعی عمل می‌کند.

– نوشیدن یک فنجان چای سبز می‌تواند در این دوران مفید باشد چرا که سرشار از آنتی‌اکسیدان است و به تقویت ایمنی بدن کمک می‌کند.

– ماهی قزل‌آلا منبع غنی از امگا 3 است و برای این دوره فواید زیادی دارد.

– نوشیدن آب نیز در این دوران باعث فعالیت جریان خون و در نتیجه کاهش درد قاعدگی می‌شود.

منبع : ایسنا

نوشته شده توسط مژگان ذوالفقاریان در سه شنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱:۲۵ ب.ظ

دیدگاه


پارسین گرافیک طراحی و توسعه سامانه های تحت وب طراحی سایت خبری خبرگزاری پرتال سازمانی میزبانی وب
Designed and Developed by Parseen Graphic