مدارک و مهارت ها
موضوعات داغ

انرژی‌ درمانی

بنیاد جهانی انرژی‌ درمانی پرانیک

بنیاد جهانی انرژی‌ درمانی پرانیک

مانیل، فیلیپین IRN/AHK-B06/220

مژگان ذوالفقاریان

نوشته های مشابه

بنیاد جهانی انرژی‌ درمانی پرانیک

بنیاد جهانی انرژی‌ درمانی پرانیک، مانیل، فیلیپین IRN/AHK-B06/220، مژگان ذوالفقاریان شرکت در دوره اولیه درمان پرانیک، ۳ روز نوامبر ۲۰۰۶

بنیاد انرژی‌ درمانی

 

 

 

انرژی‌ درمانی یا درمان با انرژی یک روش درمانی است که بر اصولی مانند انرژی‌ شناسی و تأثیر انرژی بر بدن و ذهن انسان تمرکز دارد. به‌ عنوان یک روش جایگزین برای بهبود و تقویت سلامتی و رفع مشکلات فیزیکی، عاطفی و روحی استفاده می‌شود.

در این روش، فرضیه مطرح میشود که هر فرد در اطراف خود یک میدان انرژی دارد و همه این انرژی ها در تنظیم دیگران و هم بر رفتار و وضعیت فرد تأثیرگذار است. با استفاده از انرژی‌ درمانی، عملکرد و تعادل انرژی‌ های فرد به حالت بهتری تنظیم میشود و انرژی‌ های منفی یا گیرکننده بهبود می‌یابد.

روش‌ های مشترکی مانند ریکی، تن‌ درمانی، دوبازی و قرارداد ذهنی از انرژی درمانی استفاده میکنند. این روش‌ها می‌توانند با استفاده از ملاقات روحانیون، تمرینات تنفسی، استفاده از قطب نماها یا تمرینات مربوط به تغذیه، زمان‌ بندی، ورزش و عملکردی باشند.

انرژی درمانی برای کاهش استرس، بهبود خواب، بهبود سیستم ایمنی، کاهش درد، عملکرد بهبود یافته ذهنی و رشد شخصی مورد استفاده قرار می‌گیرد. هرچند که این روش‌های درمانی توسط عده‌ای قابل انکار فر به تغییر درمانی‌های معمولی نیستند، اما تعداد زیادی افراد معتقد هستند که بهبود احساسی و روحی خود را با استفاده از این روش‌ها تجربه کرده‌اند.

 

مژگان ذوالفقاریان شرکت در دوره اولیه درمان پرانیک

نوامبر ۲۰۰۶

مدرس : امیر حسین خوانساری

رئیس / موسس : GRAND MASTER CHOA KOK SUI

۵ از ۵ امتیاز - (۲ رأی)

نمایش بیشتر

مژگان ذوالفقاریان

مژگان ذوالفقاریان : فارغ التحصیل کارشناسی مامایی از دانشگاه علوم پزشکی ایران (1374) ، اخذ مدرک کارشناسی ارشد در زمینه تدریس زبان انگلیسی درحوزه پزشکی (1396)، عضو هیئت مدیره موسسه فرهنگی پارساپژوهش آرین از سال 1380 ، 14 سال سابقه مدیریت سایت اطلاع رسانی در زمینه مامایی و زنان، 20 سال سابقه ترجمه مقالات و مطالعه در زمینه سلامت .
دکمه بازگشت به بالا