گزارش تصویری مراسم روز جهانی ماما

روز جهانی ماماها در نظام پزشکی کرج
روز جهانی ماماها در نظام پزشکی کرج

روز جهانی مامایی

روز جهانی مامایی در تاریخ ۵ مه (۱۵ اردیبهشت) هر سال برای قدردانی از کار مهم ماماها و جنبه‌های جهانی مامایی، جشن گرفته میشود. این روز به عنوان جشن ماماها هم شناخته می‌شود و به عنوان روز جهانی مامایی و همچنین روز جهانی بهداشت و مراقبت مادری و نوزاد در نظر گرفته می‌شود.

 

 

 

گزارش تصویری جشن مامایی
گزارش تصویری جشن روز ماما

روز جهانی ماماها

در سال ۱۹۹۲ توسط فدراسیون بین‌المللی مامایی برای افزایش آگاهی‌ بخشی درباره نیازهای مامایی در سراسر جهان به وجود آمد. این روز همچنین برای جذب نیروی کار در حوزه مامایی در سراسر جهان و ایجاد شراکت جهانی در این زمینه نیز طراحی شده است.
جشنواره‌ها و رویدادهای مختلفی در سراسر جهان به مناسبت روز جهانی مامایی برگزار می‌شود. این رویدادها شامل نمایشگاه‌ها، همایش‌ها، کنفرانس‌ها، کارگاه‌ها، وبینارها و مراسم تجلیل از ماماها می‌باشد.

 

روز جهانی ماماهای کرج
روز جهانی مامایی البرز

در این روز، اهمیت بالایی به بهداشت و معنویت ماماها و نقش آنها در مراقبت مادر و نوزاد اختصاص داده میشود. همچنین، نیازهای ماماهای جهان از جمله توانمند سازی، اجرای سیاست‌ ها و معرفی فرصت‌ های شغلی در حوزه مامایی درصدر برنامه‌ها قرار می‌گیرد.
با توجه به اهمیت این روز، بیشتر منابع و سازمان‌ های بهداشتی و دولتی در سراسر جهان تلاش میکنند تا در جهت بهبود شرایط مادری و نوزادی اقداماتی انجام دهند. همچنین، افراد معمولی نیز با اظهار نظرها، به ادامه کار مهم ماماها و جنبه‌ های دلبخواه مامایی جهانی کمک می‌کنند.

تصاویری از ماماها در نقش‌ های خود در خدمت به مادران و نوزادان در سراسر جهان را در این روز می‌توان مشاهده کرد. همچنین، تصاویری از رویدادها و جشنواره‌های برگزار شده به مناسبت روز جهانی مامایی را نیز می‌توان در این گزارش تصویری در نظر گرفت.

۴.۷ از ۵ امتیاز - (۳۴ رأی)

انجمن مامایی استان البرز

انجمن مامایی البرز - ۹.۴
انجمن مامایی کرج - ۹.۷
انجمن مامایی استان البرز - ۸.۹
انجمن ماماهای کرج - ۹.۸

۹.۵

انجمن علمی مامایی کرج

امتیاز کاربر: ۴.۶۹ ( ۵ نتایج)
دکمه بازگشت به بالا