روز جهانی ماما

روز جهانی مامایی

امروز یک روز ویژه است که نقش حیاتی ماماها در ترویج و حفظ سلامت مادران و نوزادان آنها در سراسر جهان را تجلیل می‌کند. پنجم ماه مه روز جهانی ماماها است، روزی که به جشن ماماها و سهم آنها در مراقبت های مادران و نوزادان اختصاص دارد.

[taq_review]

ماما

ماماها نقش اساسی در سلامت مادران باردار و نوزادان آنها ایفا می‌کنند و مراقبت‌های ضروری قبل و بعد از تولد را ارائه می‌دهند که برای تضمین تولدی موفقی ضروری است. تمرکز اصلی آنها بر ارائه حمایت ، مراقبت و آموزش به مادران باردار است که با هدف کمک برای دستیابی به بهترین نتایج در سلامت مادران میباشد.

مراسم روز جهانی ماماها در انجمن مامایی البرز برگزار شد (روز جهانی ماماها سال ۱۳۹۲)

رزومه تحصیلی مژگان ذوالفقاریان
نظام پزشکی کرج و انجمن مامایی کرج
روز جهانی ماما
روز جهانی ماما
مژگان ذوالفقاریان
روز جهانی مامایی
روز جهانی مامایی
مژگان ذوالفقاریان نماینده‌ متخصصان مامایی
روز جهانی ماما
مراسم روز جهانی ماماها
گزارش تصویری جشن مامایی
مژگان ذوالفقاریان
مژگان ذوالفقاریان نماینده‌ متخصصان مامایی

سرکار خانم

مژگان ذوالفقاریان نماینده‌ متخصصان مامایی

مژگان ذوالفقاریان نماینده‌ متخصصان مامایی کرج سخنرانی خود را در جلسه نظام پزشکی البرز برای شرکت کنندگان ارائه کرد.

خدمات مامایی

ماماها به عنوان نقطه ارتباط اصلی مادران باردار عمل می‌کنند و به آنها در انتخاب‌های آگاهانه در مورد زایمان و تولد کمک می‌کنند، همچنین حمایت های عاطفی نیز ارائه می‌دهند. آنها همچنین اطلاعات و آموزش مهمی درباره تغذیه مادری، برنامه‌ریزی خانواده و شیردهی ارائه می‌دهند.

روز جهانی ماما

روز جهانی ماماها به عنوان یک روش برای شناخت مقام بی‌قیمتی که ماماها در زمینه سلامت مادران و نوزادان در سراسر جهان دارند، ایجاد شده است. این روز فرصتی برای بازنگری در کار سخت این قشر متعهد و تأثیر آنها بر مادران و نوزادان است.

روز جهانی ماماها در نظام پزشکی کرج برگزار شد (روز جهانی ماماها سال ۱۳۹۲)

مراسم روز جهانی ماماها در سال ۱۳۹۲ ، با همکاری نظام پزشکی کرج و انجمن مامایی کرج، در سالن همایش نظام پزشکی کرج برگزار شد. در این مراسم بسیاری از همکاران ماما حضور داشتند.

ماما

ماماها در کاهش نرخ مرگ و میر مادران نقش حیاتی دارند و باید از آنها حمایت شود تا توانمندی کافی برای انجام وظایف خود رل داشته باشند. امسال بیایید زمانی را برای جشن گرفتن و تجلیل از ماماها بگذاریم که در سراسر جهان کارهای شگفت انگیزی انجام می‌دهند و در زندگی زنان و خانواده‌های آنها تأثیر واقعی می‌گذارند.

۴.۸ از ۵ امتیاز - (۳۲ رأی)
دکمه بازگشت به بالا