مشاورین علمی
موضوعات داغ

مژگان ذوالفقاریان

کارشناسی ارشد تدریس زبان انگلیسی در حوزه پزشکی

سوابق علمی و پژوهشی مژگان ذوالفقاریان
سوابق علمی و پژوهشی مژگان ذوالفقاریان

سوابق علمی و پژوهشی مژگان ذوالفقاریان

  • مدرک کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی در حوزه پزشکی
  • مدرک کارشناس مامایی (BSM)

مژگان ذوالفقاریان در سال ۱۳۷۴

از دانشگاه علوم پزشکی ایران در رشته مامایی فارغ التحصیل شدم. در کنار فعالیت در حوزه تحقیق و ترجمه جدید ترین مقالات علمی در زمینه های مختلف سلامت پرداخت. همچنین تجربیات فراوانی طی سال ها کار کلینیکال در زمینه مامایی کسب کرد.

مژگان ذوالفقاریان در سال ۱۳۸۰

با مشاهده نیاز فراوان بانوان عزیز بعنوان رکن اصلی هدایت فرهنگی خانواده، به منابع اطلاعاتی مطمئن و معتبر در زمینه های مختلف سلامت، موسسه فرهنگی پارساپژوهش آرین را به همراه شرکاء تاسیس کرد. از اقدام های این موسسه طراحی و راه اندازی سایت اطلاع رسانی مامایی و زنان بود که مورد تایید مطبوعات وزارت ارشاد قرار گرفت و در آنجا به  ثبت رسید.

مژگان ذوالفقاریان در سال 1389

این سایت را با گرایش تخصصی و همکاری با انجمن مامایی استان البرز راه اندازی کرد. طی تجربیات کسب شده از این همکاری و احساس نیاز به مشارکت بیشتر فارغ التحصیلان و دانشجویان گروهای مختلف پزشکی و پیراپزشکی در عرصه ترجمه مقالات جدید علمی معتبر از سرار دنیا، اقدام به ترجمه و انتشار رایگان مقالات علمی نمودند.

نوشته های مشابه

مژگان ذوالفقاریان در سال ۱۳۹۳

در رشته آموزش زبان انگلیسی (حوزه تخصصی پزشکی) در دانشگاه خوارزمی تهران مشغول به تحصیل گردید. هم اکنون با ادامه فعالیت فرهنگی در موسسه پارساپژوهش آرین همچنان در خدمت زنان و مادران عزیز کشور خود می باشم.

۵ از ۵ امتیاز - (۵ رأی)

نمایش بیشتر

مژگان ذوالفقاریان

مژگان ذوالفقاریان : فارغ التحصیل کارشناسی مامایی از دانشگاه علوم پزشکی ایران (1374) ، اخذ مدرک کارشناسی ارشد در زمینه تدریس زبان انگلیسی درحوزه پزشکی (1396)، عضو هیئت مدیره موسسه فرهنگی پارساپژوهش آرین از سال 1380 ، 14 سال سابقه مدیریت سایت اطلاع رسانی در زمینه مامایی و زنان، 20 سال سابقه ترجمه مقالات و مطالعه در زمینه سلامت .
دکمه بازگشت به بالا