مدارک و مهارت ها
موضوعات داغ

گواهی ریکی

مرکز بین المللی آموزش نیروانا ریکی

آموزش بین المللی ریکی
  • مرکز بین المللی آموزش نیروانا ریکی
  • تکنیک های ریکی (3،A) روش شفا
  • دریافت مدرک ریکی پیشرفته

مرکز بین المللی آموزش نیروانا ریکی

اوسویی شیکی ریوهو

مژگان ذوالفقاریان

مرکز بین المللی آموزش نیروانا ریکی

نوشته های مشابه

گواهی ریکی پیشرفته، مژگان ذوالفقاریان دانش لازم برای دریافت این مدرک را دریافت کرده است، تاریخ دریافت مدرک ریکی پیشرفته : هفتمین روز سپتامبر ۲۰۰۷ میباشد

آموزش ریکی

گواهی ریکی پیشرفته

ریکی یک روش درمانی است که از طریق قرار دادن دستها روی بدن فرد، انرژی مثبت و شفابخش منتقل میکند. این روش درمانی اصولاً به عنوان یک تکنیک ذهنی استفاده میشود و برای تسکین درد، کاهش استرس، افزایش انرژی و تحقق تعادل روحی و جسمی استفاده میشود.

ریکی مبتنی بر اعتقاد به وجود چهار بعد اصلی انرژی است که در بدن موجود میباشد: فیزیکی، عاطفی، ذهنی و روحانی. در روش ریکی، تمرکز بر انتقال این انرژی ها و تنظیم آنها در بدن فرد است. این انرژی پاک و خالص به عنوان یک جریان مستقیم و غیر تماسی درمان کننده از طریق دستان فرد به بدن فرد جاری میشود.

روش‌ های مختلفی از ریکی وجود دارد، اما عمدتاً ریکی به عنوان یک روش درمانی ملموس استفاده میشود. در جلسات ریکی، معمولاً فرد در خواب بغل میشود و متخصص ریکی دستانش را در موقعیت‌ های مختلف بر روی بدن فرد قرار میدهد. این فرد معمولاً تصور میکند که انرژی مثبت را از طریق دستانش منتقل میکند و با عملکرد ریکی شادابی و تسکین را برای فرد ایجاد میکند.

ریکی به عنوان یک روش مکمل درمانی محسوب میشود و برای درمان بیماران و تسکین علایم بیماریها به‌ کار میرود. هرچند که از طریق ریکی درمان طولانی مدت برای برطرف کردن بیماریها ادعا نمی‌شود، اما میتواند به فرد کمک کند تا باعث بهبود عملکرد جسمانی و روحی خود شود.

مژگان ذوالفقاریان دانش لازم برای دریافت این مدرک را دریافت کرده است

تکنیک های ریکی (۳،A) روش شفا
تاریخ دریافت مدرک ریکی پیشرفته : هفتمین روز سپتامبر ۲۰۰۷ میباشد
۵ از ۵ امتیاز - (۳ رأی)
بررسی اجمالی
مرکز بین المللی آموزش نیروانا ریکی
تکنیک های ریکی (۳،A) روش شفا
دریافت مدرک ریکی پیشرفته
خلاصه

مرکز بین المللی آموزش نیروانا ریکی, اوسویی شیکی ریوهو, گواهی ریکی پیشرفته, مژگان ذوالفقاریان دانش لازم را برای دریافت این مدرک دریافت کرده است, تکنیک های ریکی (۳،A) روش شفا, تاریخ دریافت مدرک ریکی پیشرفته : هفتمین روز سپتامبر ۲۰۰۷ میباشد

۵.۰

نمایش بیشتر

مژگان ذوالفقاریان

مژگان ذوالفقاریان : فارغ التحصیل کارشناسی مامایی از دانشگاه علوم پزشکی ایران (1374) ، اخذ مدرک کارشناسی ارشد در زمینه تدریس زبان انگلیسی درحوزه پزشکی (1396)، عضو هیئت مدیره موسسه فرهنگی پارساپژوهش آرین از سال 1380 ، 14 سال سابقه مدیریت سایت اطلاع رسانی در زمینه مامایی و زنان، 20 سال سابقه ترجمه مقالات و مطالعه در زمینه سلامت .
دکمه بازگشت به بالا